torsdag 8 februari 2007

Tillbaka igen då

Hmm, vad har hänt sen sist.

1. Terapi. Väntar fortfarande på underverk.
2. Har avslutat de första 8 kapitlena i min text.
3. Middag på Mäster Anders med bästa pappan.
4. Crashade J's, trettioårsmiddag igår. Var tvungen att gå hem för tidigt, pga jobb idag. Men det var roligt fram till jag var tvungen att gå.

Ångesten lite på avstånd. Jag känner mig mest uttråkad nu, och längtar bisarrt mycket efter Thailand, om två veckor. Just nu isolering. Kan någon komma och laga middag till mig, gärna köttbullar med potatismos.

Jo just det, inleder härmed ny serie:
Män man inte ska ligga med:
1. sådana dina vänner redan har legat med (även om man inte vet om det när det sker).

1 Comments:

Blogger Klagan said...

nej, man blir verkligen alltid straffad då..

18:54  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com