torsdag 15 mars 2007

Förlåt, men förstå mig

Jag äter carbs, och dricker vin. Ett glas.
Ångesten blev lite för ohanterlig.
Jag träffade Loverboy idag. I en korridor. Med massor av människor runt omkring, och två andra precis nära. Jag log, och pratade, och log och pratade. Och var sååå glättig. För livet är sååååå underbart. Han sa knappt ett ljud. Sen gick jag. Och under tiden skakade mina ben, jag svettades kopiöst och fick stressfläckar på halsen. Jag fick ont i magen.

Hade väldigt svårt att jobba resten av dagen. Fick ett mail från LB innan jag gick hem där han bad om ursäkt för att det hade blivit så stelt, att han inte hade sagt något. Han tyckte att jag var skitsnygg - vilket iofs inte är så konstigt eftersom jag stod framför spegeln i ca tre veckor innan jag gick dit, och höll in magen hela tiden. Men framförallt log jag oavbrutet. Och det har han aldrig kunnat motstå. I'm evil.

Jag vill INTE ha honom, men ändå gör det ont. jag vill att han ska vilja ha mig, så att jag får hämnas lite, och visa hur ont det gör. Men så blir det inte. Och nu går jag vidare, och lämnar honom bakom mig.

Hela hans ryggsäck består av innerfack och sidofack. Jag betackar mig.

I rule the world.

Jessica, jag samlar på onda ord, jag har en hel lista nu, det senaste är divvar. Wtf???

2 Comments:

Blogger Jessica said...

Divvar är html-taggar som ser ut så här <div> som man placerar runt en bit kod och sedan kan man med hjälp av ett id styra med css var den kodbiten ska placerar på sidan.

Skönt att det gick så bra med LB! :) Vi måste ses snart!

19:33  
Blogger Bitter said...

Ja såklart, och inte bara prata om skumma saker jag inte förstår!

Men jag hatar när han tar plats i min hjärna, han förtjänar det inte. No.

20:21  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com