onsdag 11 april 2007

Mycket bra eftermiddag

Jag gav mig själv tre timmar ledigt idag och gick hem för att fortsätta med mina badkarsfronter. Imorgon har vi heldag + kväll med jobbet, vilket inte alls passar mig just nu, så jag kompenserar efter eget godtycke.

Efter att jag hade sagt alla fula ord jag kan satt äntligen fronterna på plats. Nu är det bara väldigt lite pill kvar så är det perfekta. Och den 25 kommer det nya handfatet, och då ska jag be min svåger väldigt väldigt snällt om hjälp.

Jag fortsatte städa köket, rensa garderober, ta fram sommarkläder, bära tusen saker till vinden och måla lite på en tavla jag ska försöka på presentabel. Jag känner mig enormt effektiv, och det är en fröjd med rena ytor.

Klockan sju ska jag träffa gamla kursarna från Linköping för middag, eller tjejdelen. Motviligt. Jag umgås aldrig med dem annars, och det är väl lite kul att höra hur de mår och så. (Gravida). Men ibland undrar jag när man helt ska skära bort element som inte passar. Än så länge får det gå. Dessvärre träffas vi alla, även killarna, nästa lördag för årets nostalgimiddag. Det brukar vara roligare. Två av dem är trevliga på riktigt.

Mellanmjölken smakar bra även idag.
BlogRankers.com