måndag 2 april 2007

Produktivt

Det har varit en extremt produktiv dag. Jag har varit på Mio, Rusta, kvik och Bauhaus oh spenderat 11 944 kronor. Nu bygger jag badkarsfronter, skoskåp, målar bänkar och väntar på mitt nya handfat. Och dessutom 2300 under budget. Jag r nöjd och glad, och kommer att kunna hålla mig sysselsatt i några veckor till.

Nu återstår bara att ringa hantverkarna. Eftersom jag har lätt telefonfobi kommer det nog att dröja ett tag. men jag jobbar på det, och hoppas att jag ringer före påsk. Hur kul det än är att bygga om, så får det helst inte ta alltför lång tid. Helst inte.

Min suveräna syster har varit chaufför och bärhjälp. Det hade aldrig gått utan.

Snart är skruvdragaren uppladdad igen, så att jag kan fortsätta arbeta.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, det verkar onekligen som om du får mycket gjort. Och du verkar trivas med det. Apropå att leva balanserat - tror att både liv o blogg kan bli roligt och spännande ändå. På ett annat sätt. Kanske lockar andra läsare. Visst när jag första gången läste din blogg fångade det där hjärtskärande hopplösa mitt intresse. Men ett helt liv innehåller mer. Det värsta som kan hända är väl att alla skulle sluta läsa din blogg o det skulle väl också vara en intressant händelse.
nähä, blev lite inspirerad av fröken flitig och ska nu ta itu med 3-dagars disken.

18:42  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com