torsdag 17 januari 2008

Handbolls-party

Ikväll ska jag ladda inför intervjuerna, märk väl, inte med vin. Inte då
Utan med något som är nästan lika fint.
Första matchen i Handbolls-EM, kl 20:15.
Jag är ju kanske ingen sportbrud, om ni hade misstagit er. Men handbollen ligger mig varmt om hjärtat med två timmars intervallpass fortfarande ganska färskt i minnet, trots att jag fick sluta spela för att operera både benen. Men handboll, och det är inte ens männen jag tittar på (så mycket), det är våldet, hårdheten och tekniken. Det är en vacker syn.

Så i Skanstull blir det TV-fest ikväll, oavsett vad DJ-snubben säger. Han får väl läsa eller något under tiden. (Har fö förberett undertröja och joggingbyxor for the occasion, ska bara plocka fram vattenflaskan också).

Kan bli svårare att motivera 16:15 på vårt hotellrum på söndag, men det ska nog gå.

3 Comments:

Blogger Stora Morran said...

You go girl! Det kommer gå som tåget imorgon. Det är jag övertygad om.

23:40  
Blogger Kang said...

Vilken skön blogg du har! Dök in här från Blingblingbloggen och har skrattat så att överläppen fladdrat.
Och grattis till segern!

10:17  
Blogger Bitter said...

Tack så mycket, båda två!!

14:36  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com