måndag 21 januari 2008

Trött på mig själv...en aning

Fjärde inlägget samma kväll må vara rekord. Men jag läser min blogg från början. Och den är verkligen...depressiv. Och ja, det finns djupa djupa stunder, men kom igen, har det verkligen varit så svart? Har jag rosa glasögon? Det låter värre än verkligheten. Å andra sidan är bloggen ventilen. Men ändå..ta dig samman tant. Och jag skriver detta lyssnande på världens bästa låt "December 1963" och då blir det ljust. I en kort stund åtminstone. Vad mer är att begära?

Osammanhängande och letande. Jag jobbar vidare på lösningen. Och strävan är väl målet?

2 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Det är fullmåne...

Och du? Du är grym, du har ett driv och en insikt som jag beundrar! Och jag har varit med ett tag i bloggen du vet ;)

20:26  
Blogger Bitter said...

Tack, vad coolt! Jag jobbar ju på det...

17:57  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com