fredag 18 januari 2008

Läskigt

Ibland blir jag rädd för mig själv. Vad fan är ett "handbolls-party". Att missbruka språket NYKTER är defintivt ett nytt pissrekord för mig. Givetvis hade jag ett handbollsparty härhemma, som slutade så vackert. Hurra hurra.

Och inte ropa hej eller nåt sånt nu, men om de frågar hur mycket jag vill ha i lön och berättar om alla sina förmåner och fester så kanske man skulle kunna tolka det som att de vill ha mig. Och att de ska höra av sig i början av nästa vecka, annars drar det ju ut på tiden eftersom jag ska resa bort. Ska inte fira idag. Men förhoppningsvis nästa vecka. Har också bestämt mig för att härda ut, ingen sjukskrivning trots panikångesten. Jag klarar det här och kan behöva ett rykte som inte totalstinker.

Men hallå, det känns fantastiskt bra!!

2 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

Åhh, vad nice när livet bara rullar på så där!! Med undantag för det pissiga jobb som du har just nu vill säga. Men snart nog kan du titta på dom jävlarna i backspegeln!

16:55  
Blogger Bitter said...

Tack fina!!

21:39  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com