söndag 17 februari 2008

Men, nej, jag vet inte riktigt

Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg om metabloggande. Men idag har jag tappat lusten. Det finns ingen mening med det överhuvudtaget. Stockholms Finest har hittat till bloggen och nu...ja... mina ord tar väl slut nu. För vad ska jag skriva? Visserligen hade jag väl kunnat räkna ut att han borde göra det, förr eller senare, men jag hade nog hoppats att han inte skulle göra det. Syftet med bloggen är aningen reducerat nu, och om jag vill angsta så kan jag inte längre.

I min värld finns det saker att angsta över, det gör det alltid, oavsett om de bara existerar i min hjärna eller inte. Jag behöver sortera mig, och jag får fundera på i vilket forum jag ska göra det. Just nu pågår sorteringen enbart i min egen hjärna och det tenderar ju att bli en smula dramatiskt. Därav behovet av ett annat forum för att ta bort den hysteriska ansatsen.

Fuck it.

3 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Men å banga inte du också.

18:42  
Anonymous Anonym said...

Naaaij. Inte sluta. Kanske kan du sätta lösen, eller böja om på ny kula på annan url.

Blingbling

Kul att se dig i lördags förresten

:)

18:59  
Blogger Emm said...

INTE SLUTA!!!!!!

22:07  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com