fredag 15 februari 2008

Stressigt liv

Det är så ansträngande att vara ledig. Man hinner ingenting. Idag var jag tvungen att ställa klockan så att jag skulle hinna sortera all tvätt, göra lite admingrejer på datorn och titta på ett avsnitt av Gossip Girl innan jag måste skynda mig iväg för lunch med Stina.

Igår var det likadant, jag låg i soffan och tittade på TV när det ringer på dörren. Jag var verkligen jätteäcklig, smutsig och inte presentabel men inser att jag ändå måste öppna, för Stockholms Finest. Som kom med choklad och lite lunchhångel. Mycket mycket fint. Men sen gick det undan, jag fick slänga mig ner i tvättstugan för att hämta tvätten och ila ner till Centralbadet där Sessan väntade. Tre timmars bastubadande gjorde mig lite svag så snabbt hem igen, äta några mackor och sen bort till Grappa i Vasastan. Men badandet tog knäcken på oss så efter två glas vin var jag tvungen att åka hem igen, stanna till på Hötorget, köpa godis för 42 kronor och sen tre avsnitt till av Gossip Girl. Stressigt liv.

Men ikväll blir det åtminstone kvalitetshångel. Jag ska försöka hålla mig vaken.
BlogRankers.com