tisdag 19 februari 2008

Them words is scarce

Har inte slutat ännu. Känner mig bara ordmässigt begränsad.
Ska fundera ut hur jag ska lösa det.
Men fram till dess blir det lite mer vardagsliv.

Så ansträngande det är att vara ledig, jag hinner ingenting. Verkligen ingenting. Igår var Sessan och jag på Bikramyoga på Gotlandsgatan och satan i gatan vad det var jobbigt. Har aldrig varit med om något liknande, och har då aldrig svettats så kopiöst någonsin tidigare. Det tog energin ifrån mig för resten av dagen så alltför mycket tid tillbringades i soffan. Sovandes. Men något fint hann jag ändå med, jag barnvaktade smittohärden, hon blir bara mer och mer magnifik för varje gång jag ser henne. Tänk att hon är släkt med mig.

Och mitt angstande har lugnat ner sig, både på grund att yttre och inre faktorer. Just nu är jag lugn och det är förbannat skönt.

För övrigt ska den här dagen ägnads åt hard-core badrumsstädning. Yay!!
BlogRankers.com