fredag 6 juni 2008

I love summer

Meh, orka blogga i den här värmen. Har istället legat på en strand med en syster och sedan hängt på sval veranda och sakta gungat, läst en bok och ändlöst bara varit summergirl. Nu väntar late night dinner date med snyggot.

Igår var ännu finare tror jag, när jag fick grilla med alla finaste ju, i Enskede, och mina bästa barn var också där. Jeesus, låt inte den här säsongen ta slut.

Fast lite sorg kan ändå komma, väldigt snart, då Dj-snubben drar till San Fran på söndag och jag vet att jag kommer att LÄNGTA efter honom. Han är ju sån, väldigt lätt att längta efter. Samma dag firar vi sex månader - de har gått väldigt snabbt, sex underbara grymma månader. Ge mig många fler.

2 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Det är faktiskt fantastiskt att läsa hur överjävla löyckligtkär du är och hur du njuter av det! Ba så du vet.

11:05  
Blogger Bitter said...

Åh tack vad fint att höra. Just nu är livet väldigt fint, men du vet, det vänder ju alltid. Men njuta när det går!

14:30  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com