måndag 23 juni 2008

i'm lovin it

Jag vilar upp en trött och gammal kropp och en alldeles genomlycklig själ. Onsdagen 18 juni var den finaste dagen på mycket mycket länge, likaså torsdagen. Det är så fint att få duscha i kärlek. jag önskar mig bara mer och mer, jag har blivit girig. Men Stockholms finest förtjänar verkligen sitt namn, och jag förstår att det ändå finns en svag tjusning i att vara åtskilda. Återförening måste vara det allra bästa.

Och sen skildes vi åt igen för midsommarhelgen. Min love stannade i stan och arbetade hårt, och jag hängde på landet med fina vänner, väldigt mycket mat, vin och mer skratt än på åratal. Och sålunda blev återföringen igår ack så ljuvlig. Nu liggr jag i soffan, tittar på s01 av Rome och totalnjuter. Livet är alldeles underbart nu, men ge mig den där mannen snart igen. Bitte.
BlogRankers.com