tisdag 17 juni 2008

Världens tråkigaste kurs

Oh lord. Jag sitter på en kurs i Mörby, fortsättningskurs i vårt allra käraste CMS-verktyg, och efter att under några dagar varit och klickat runt i systemet på jobbet, märker jag att jag kan precis allt hon försöker lära ut. På fortsättningskursen. Som somnar. Det här är för barn. Jag vill lära mig tricky saker, inte tråkiga saker. Systemet är så intuitivt att ALLA, borde kunna lära sig det här själva. Jag vet inte vad jag gör här.

Tänker låta tiden gå och möjligtvis förströ mig lite på Åhléns under lunchen. Möjligtvis.

Sen är det bara väntan kvar. Lååång väntan. Ända till ca 17.00 imorgon, då jag tänker träffa min DJ. Tio extremt långa dagar snart över. Sen ska jag inte gnälla mer.

Kan någon fixa vädret till midsommar bitte. Inget regn i min skärgård.
BlogRankers.com