tisdag 24 februari 2009

Sambo

Jaha. NU bor vi här. Och det är helt jävla underbart. SÅ fint. Snart. OM bara min sk sambo kunde sätta lite fart. Alla mina kartonger är uppackade, minsta detalj är fixad, böckerna sorterade, kläderna upphängda och färgkoordinerade. Men bredvid hans säng står ett BERG av kartonger och jag vet inte vad. Plus att jag önskar lite hantverkstjänster till ställen jag inte når. Tex högst upp i klädkammaren där en stång ska sättas upp så att mina klänningar också får någonstans att bo. Men nej. Här händer inget.

Nu har jag tom tråkigt här hemma, för jag har inget kvar att göra. Förutom att vänta. Imorgon är det jag som går till snickeriet på Kocksgatan och ber om en offert på en skivmöbel jag har ritat till min DJ. Så att de tretusen kartongerna med skivor kan försvinna. Fast betala får han göra själv.

Sen behöver jag rullgardiner. Solen är stark så här på fjärde våningen.
BlogRankers.com