fredag 20 mars 2009

Förberedelser

Ikväll har jag:
1. Sovit
2. Läst Filter
3. Packat
4. Gjort matlåda till bilresan
5. Druckit två glas vin

Klockan tolv slutar min kille jobba, vi ses som vanligt tio över på Pelikan och får en hel timmes kvalitetstid innan jag måste sova. Oh lovely days.

Imorgon bitti klockan nio hämtas jag upp av systern, svågern och smittohärden får lång resa till fjällen. Skidor. Hoppas jag. Det är bara jag som fortfarande vill åka, jag hoppas inte jag blir för lat för det. För jag behöver verkligen vila. Verkligen. Sinnessjukt utarbetad med en stressnivå som slår det mesta jag varit med om tidigare. Inte bara mycket, utan påfrestande mycket ansvar som gör att det gnager ständigt i hjärtat. Men det får gå. Hur som helst är jag tillbaka på jobbet på fredag, förhoppningsvis i ett stycke och väldigt mycket piggare. Och då spelar min DJ-snubbe på Pet Sounds, det är roligt, fast hångel blir det väl inte heller. Men jag kommer ju ta med datorn och smygjobba lite. En viss kund ställer till det just.
BlogRankers.com