tisdag 10 mars 2009

Kista?

Jag är helt sinnessjukt trött. Antingen sover jag dåligt eller så är det något annat, men de två senaste arbetsdagarna har varit överjävliga. Idag var jag dessutom tvungen att åka till en mässa, i Kista. Vet ni hur fruktansvärt långt Kistamässan ligger från civilisationen? I snöstorm. Nej, just det.

Men sen sprang jag 30 minuter, första gången på fem veckor och det gick över förväntan, tränade med min PT och nu är både kroppen och hjärnan möra.

Gick hem och fortsatte bygga min sänggavel. Man kan säga att den är klar nu, fast den inte blev så snygg som jag hade hoppats. Och så slarvade jag lite också, som vanligt. Men den får duga. Ett tag.

Nu duschen, sängen, sova, mer konferens imorgon, mer träning, och ytterligare en dag utan vin. Ytterligare en dag utan socialt umgänge. Jag orkar helt enkelt inte. Men fredag och lördag blir bra istället, jag laddar till dess.
BlogRankers.com