lördag 7 mars 2009

En fredag

Det var en fredag från helvetet, åtminstone första delen. Var tvungen att gå upp alldeles för tidigt och flyga ner till Malmö för möte. Hann klippa luggen medan vi väntade och det blev helt snett så jag har varit tvungen att korrigera med köksaxen idag. Sen fick jag mail från världens argaste kund och jag försökte begränsa skadan bäst jag kunde, ringde utvecklare och bad dem anstränga sig en aning. Det lovade de att göra. Det gjorde de inte. Inte tillräckligt i alla fall, när jag kom hem såg det ut som fan i utvecklingsmiljön och jag fick så mycket ångest att jag började gråta. Men mötet i Skåne gick väldigt bra även om jag hade ett rätt hårt tryck över bröstet hela dagen, en magkatarr som hette duga och dessutom förstörde jag hela dagen med fel jävla mat. Skitdag alltså. 

Men jag flög tillbaka, försökte reparera skadorna men inte fan gick det. Är livrädd för argt telefonsamtal på måndag. Min kille var väldigt väldigt fin och tyckte att vi skulle ställa in kvällen för att jag mådde skit och lagade sedan middag till mig. God sådan och dessutom enligt mina krav trots att jag sa att han inte behövde.

Klockan åtta kom massor med människor hit, gamla och nyare vänner, jag drack skitmycket vin och blev mycket gladare. Sen såg vi Glasvegas på Debaser och jag blev både fullare och gladare. Lyckligtvis fick jag somna i min killes armar och det räddade hela dagen. 
BlogRankers.com