onsdag 4 mars 2009

Romantik

Jag lever på en stressnivå som absolut inte kan vara hälsosam. Det är alldeles för mycket på jobbet, framförallt jobbiga grejer och massor med ansvar. Vill få lägenheten färdigfixad men jag har blivit sambo med en sengångare så det kommer typ aldrig att ske. Likaså bröllopsplaneringen. Idag är målet att sätta inbjudningarna. Så att vi kan skicka ut dem, före bröllopet.

OCh sen det där med klänning, hår och mat och allt det där andra påfrestande man tydligen måste tänka på när man ska gifta sig.

Fast en sak är ljuvlig, och det är att jag verkligen gillar att vara sambo med den här mannen, sengångeriet till trots. Även om jag sover, håller han om mig hårt varje natt när han kryper ner. Och släpper inte taget förrän jag sträcker mig efter väckarklockan på morgonen. Det är väldigt romantiskt alltihop.

1 Comments:

Blogger Tillsammans-bloggen said...

Sengångarlove!

17:15  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com