onsdag 25 februari 2009

MacBook - take two

Ok. Lite fort och fel ibland. Köpte mig en ny fin Macbook när jag fyllde år. För 23 dagar sedan. Tre dagar senare spillde jag en kopp te över datorn. 1200 kronor och en utnyttjad försäkring senare har jag en ny. Jag ska vara snällare mot den här. Inga glas där jag sitter.

Just det, förlovning. Har bara två saker att säga, jag som är övertygad republikan med starkt historieintresse - vilket gör mig kluven emellanåt. Men mest republikan:

1. Ja, ja, ja, ja. ja - jag fattar grejen. Precis så sa jag när DJ-snubben firade. Om hon, trots all offenltigthetsskit, är i närheten av att känna som jag sa, när samma ord kom ur min mun för tio veckor sedan, är hon en lyckans ost. Så där säger man inte om man inte är så lycklig att man nästan dör.

2. Integritet. Har hon. Trots allt skit väljer hon den hon måste ha.


Det var allt jag hade att säga om det. Lycka. Det är fint.
BlogRankers.com