torsdag 26 februari 2009

En riktig jävla skitdag

Så mycket stress på jobbet att jag går av på mitten. Inte så att jag måste jobba ihjäl mig, snarare psykisk stress av projekt som inte går bra, som jag inte kan påverka för att medarbetare är värre slackers än jag någonsin kunnat drömma om. Jobbiga kunder som ringer för ofta.

Och flyttstädningen var tydligen inte till belåtenhet, har iofs fixat så att städfirman kommer imorgon och gör om, men fick värsta dokumentet med punkter som inte gillades. Vissa vet jag inget om, andra var städade. Jag såg det själv. Värsta jobbiga människan har köpt min lägenhet och har galet ont i magen av hur många fler gånger hon ska ringa med saker som inte behagar henne. Hatar.

Men har annars tränat med PT, har ont, har fått fint besök av Stina som hade roliga nyheter, och nu är min snubbe på Debaser och jag skulle hemskt gärna gå dit för fin Morriseykväll men har tungt jobb imorgon 0800 sharp så vågar absolut inte utmana ödet.

Längtar tungt efter helgen då vi kan städa mer, sova mer, och hänga mer. Jag längtar min sambo.
BlogRankers.com