onsdag 11 mars 2009

Onsdag 11 mars

Bra saker:
- jag fick gå på mässa och slippa ha kunder up my ass
- jag har bakat muttårta till mina utvecklare inför projektutvärderingen imorgon
- Jag har sprungit 30 minuter trots att jag nästan dog under tiden. Bara en gång kvar den här veckan
- Av resterna från tårtan har jag gjort maränger till helgens festiviteter
- Tre matlådor

Inte alls så bra saker
- Så många många mail som inte är besvarade. Någonsin
- Jag borrade inte upp nya bokhyllan. Orkade inte
- Jag har druckit vin, och rökt
- Jag har ätit chokladtårtesmet till middag
- Jag har fortfarande inte köpt skidbyxor till skidveckan som väldigt snart kommer


Lika många av varje, och det mest allvarliga på neggolistan är mailen. Men det är återkommande ondhet. Som aldrig går över.

Världens tråkigaste inlägg. Men ok då.
BlogRankers.com