söndag 24 maj 2009

20 skittråkiga fakta om mig

1. Ganska ofta tycker jag illa om mig själv
2. Jag är orolig för nästan allting
3. Nästan hela tiden
4. Om jag inte är orolig för något rannsakar jag mig själv för att se om det är sant och hittar oftast något att noja över
5. Mest orolig är jag att någon ska bli sjuk eller dö
6. På andra plats att Andreas försvinner ut mitt liv
7. På tredje plats kommer arbetslösheten. Den tänker jag mest på just nu
8. Och det innebär väl egentligen att jag är rädd att inte kunna ta hand om mig själv
9. Och att jag inte duger till något
10. Och då blir jag rädd att jag inte kommer få något nytt jobb och att ingen vill ha mig
11. fastän jag inte ens blivit varslad
12. Jag är alldeles för gammal för att fortfarande ha så mycket kroppsnojor som jag har
13. Jag är rädd för att det aldrig ska gå över
14. Samtidigt är jag ibland glad för det jag har, det kunde ju ha varit värre
15. Jag älskar onyttig mat, nästan vad som helst, bara det är dåligt för mig
16. Nyttig mat är äckligt
17. Jag vill bli gravid
18. Jag är livrädd för att bli gravid, nio månaders tråk liksom
19. Jag är också livrädd för att inte kunna bli gravid
20. Eller att vi ska kunna bo som vi vill sen


Så jävla kul är jag
BlogRankers.com