onsdag 20 maj 2009

Så här har man semester i stan

Åh så fina dagar. Lediga dagar. Vet inte alls vad jag har gjort. Mer än att träna. Väldigt väldigt tungt, kunde knappt gå hem efter träningen idag, vi körde benövningar i timme, och de skakade när jag promenerade hem genom Gamla Stan. Fast skönt också.

Nu händer vin med Stina om en lite stund på PSB, och sen Morrissey's födelsedagsfest lite i förväg på Södran. Vi laddar här. Högt. Och gjorde väldigt väldigt god färskpotatis i ugn med pressad apelsin, olja, och brieost. Resten ligger i kylen och kommer att okynnesätas i natt, I tell you.

Och imorgon fest i Slipvillan, sen landet med mor och far som leder till lördagsdejt med min kille och jag tänker inte oroa mig eller fundera på jobbet överhuvudtaget förrän på måndag. Och då är det nästan juni.

Så ni ser, det rullar bara på utan att man hinner tänka på det.
BlogRankers.com