söndag 17 maj 2009

En fin helg

Åh det är så väldigt väldigt skönt att duscha efter några dagar i solen, i skärgården. Gammal svett, sololja, cigarettrök och annat härligt bortsköljt och nu luktar jag kokos. Som en helt ny människa, jag kollar på skum film, käkar levain och väntar på tvätten fem trappor ner utan hiss. Den är trasig. Om en timme får jag träffa min kille igen och det ska bli så sweet, så många dagar sedan. Och jag kan vara uppe hur länge jag vill för nu har jag semester.

Åh helgen var väldigt fin, varm, bikinihelg Vi gillade älgburgare och världens godast kalv. Den var så god att jag fortfarande inte tror att det är sant. Jag gjorde väldigt fin potatissallad också, med creme fraiche, soltorkade tomater, vitlök, avokado, tomat, rödlök, halloumi, västerboten, parmesan, sallad och jag minns inte ens allt. Men det var ljuvligt. Sen låg Jessica och jag i soffan, läste, och slötittade på mello. KLockan tio hoppade vi i säng. Trött.
BlogRankers.com