tisdag 15 september 2009

Lista

Snor den här listan från DN Påstan, för jag har inget att göra ju. Känns som i bloggens barndom.

Är oftast på: Pet Sounds
Favoritbar: Gondolen
Favoritklubb: Ingen. Alls.
Så viktig är musiken: Viktig. Fast på ganska låg volym
Hit tar jag någon på första dejten: Paris hade varit flott
Hit går jag en tisdag: Texas Longhorn (alla dagar)
Undviker: Medis. De flesta ställen norr om Slussen.
Om du sitter själv i en bar, vad gör du? Läser. Gör jag ofta.
Bästa utestället att vara ensam på: Valfri resto eller bar på seneftermiddagen.
Stammis på: Texas. Pet Sounds. Tvärsöver. Fler blir pinsamt. Men OK då, Lilla Baren på Riche jag tom får stammispriser.
Beställer alltid: Vitt vin.
Dricker helst: Skumpa.
Bästa gå-ut-plagget: Kläder som inte sitter åt för mycket när man sitter ner.
Äter på väg ut: Mackor
Äter på väg hem: Max om jag är i närheten
Vad är det första du gör när du kommer hem? Lägger mig och blundar
Äter dagen efter: Allt som är fett
Om du fick återuppliva en klubb i Stockholm, vilken skulle det vara? I wouldn't know.
Vilken utekväll skulle du helst av allt återuppleva? Alla roliga
Vilken utekväll skulle du ge allt för att slippa återuppleva? De där då man råkat dela säng med fel person
Så är jag att springa på ute: Väldigt pratglad.
Bästa sättet att få kontakt med någon: Hej!
Kan man träffa kärleken ute? Yup
Har du blivit utslängd någon gång? Inte utslängd men portad. Senast förra Popagandaefterfesten.
Har du blivit dumpad ute någon gång? Nope
Har du fejkat stämplar? Oh ja. Fast länge länge sen.
Så länge är det värt att stå i kö: Inte överhuvudtaget
Förfest eller efterfest? Svårt, men förfest ändå, för morgondagen brukar bli plågsam med efterfester.

2 Comments:

Blogger Tillsammans-bloggen said...

Hoppla, den lånar jag.

16:35  
Blogger Jenny said...

Låna på!

20:18  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com