söndag 30 augusti 2009

Mitt sommarlov

jorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Gifte mig. Tänkte inte göra om det heller.

dog någon som stod dig nära?
Tack och lov inte.

vilka länder besökte du?
Italien och Spanien.

vilket datum från sommaren 2009
18 juli. Jag blev fru. Det var fint.

största misstaget?
Hmm inget tror jag. Allt var perfekt.

har du varit sjuk eller skadat dig?
En liten snabb sommarförkylning som faktiskt gick över under en session med Sessan på Skånegatan. Samma kväll MJ dog.

bästa köpet?
Bröllopet och bröllopsresan. En sisådär 140 000 kr. Mer väl spenderade.

vad spenderade du mest pengar på?
Cateringfirman

gjorde någonting dig riktigt glad?
Åh ja, nästan allt, men framför allt min man och mina fantastiska vänner som stöttade mig råmycket när det behövdes

vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
"Fulla för kärlekens skull". Bröllopestemat

är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Lyckligast tiden i mitt liv

vad önskar du att du gjort mer?
Gjorde bara sånt jag blev glad av

vad önskar du att du gjort mindre?
Skulle vara ätit då. Har satt sina spår. Fast nej, det var gott för det mesta

hur tillbringade du din midsommarafton?
På landet som vanligt. Med sköna vänner

blev du kär i sommar?
Varje dag jag vaknar blir jag kär i min man. Igen.

favoritprogram?
Ingen TV alls

bästa boken du läste i sommar?
Läste väldigt väldigt många böcker, ca 50, men ingen fastnade till ngt extra minnesvärt

största musikaliska upptäckten?
Nykär i Mauro

något du önskade och fick?
En man.

något du önskade dig men inte fick?
Möjligtvis supermodelkropp till bröllopet men det var alldeles för roligt att äta, även under våren. Inte så besviken heller.

vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Hmm, lite svårt. Första lediga dagen grät jag i 6 timmar för jag blev av med jobbet. Första lediga efter nya jobbet var påskrivet tror jag att jag blev full. För att fira.

finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Nej. Möjligtvis att inte förlora jobbet, men i efterhand var det ju det bästa som kunde hända, jag fick stålars, 11 v ledigt och troligtvis ett mycket bättre jobb.

vad fick dig att må bra?
Min man, min familj, mina vänner och vädret.

vem saknade du?
Morfar, på bröllopet

de bästa nya människorna du träffade?
Träffade många nya, men ingen som gjorde extra starkt intryck.

sommarens sötaste?
Jag. 18 juli.

sommarens hetaste?
Maken såklart.

sommarens största kärlek?
Jag är tråkig. Maken. Och landet, som vanligt. Oj, nu vet jag, min nya systerson.

sommarens besvikelse?
Jobbet. I början

sommarens bästa?
18 juli såklart

sommarens snällaste?
Mina vänner.

sommarens knasboll?
Min systerdotter. Självskriven där

2 Comments:

Anonymous Louise said...

Hej! Hur gar det med nya jobbet? Skulle skriva Lycka till i sondags men blev aldrig av pga sjukt barn. Sa: Lycka till fortsattningsvis och jag hoppas allt gatt bra. Och stort stort grattis till brollopet. Kan du satta upp foto pa klannngen kanske...? Snalla! Kram fran en mkt trogem lasare som ocksa helt plotsligt gick fran mkt bitter/cynisk till mkt lycklig (men fortf cynisk).

06:50  
Blogger Jenny said...

Tack Louise! Ska försöka hitta en bild som kanske funkar, är för lat för att photoshoppa, så det blir kanske bakifrån, eller så.

kram
fort cynisk ofta, bitter not so much

15:45  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com