torsdag 13 augusti 2009

Slitigt

Oh min rygg gör så ONT. Jag har hänt på IKEA och Bauhaus, slängt bort en stor hög pengar på typ...ramar och lådor. Och nu har jag fancy vit ramar med många Liselott Watkinsbilder. Ska bli intressant vad min make kommer att tycka om det. Tror inte jag säger något, han får märka det själv. Men jag har städat och sorterat väldigt mycket hela dagen, det har aldrig varit stökigare här. Det här är ett två veckors projekt. Men jag blir ren i själen eller nåt sånt. Säkert.

Och mina syskonbarn var. Jag älskar dem väldigt väldigt mycket.

Och väldigt goda fina nyheter. Min make jobbar nästan alltid kväll. Det suger, för vi träffas nästan aldrig. Framförallt äter vi aldrig middag ihop. Jag gillar att äta middag ihop. Det är roligare att laga då. Och nu får han nytt schema, varannan vecka dag och varannan kväll. Perfekt. För ofta är inte heller bra. Så 1 september blir det family life i Sofo. Happy.
BlogRankers.com