fredag 31 juli 2009

Bröllopet - del 4

Och sen kom själva festen. Vi började med att dansa "Fulla för kärlekens skull". Hade kanske hoppats på att fler började dansa under den låten och inte tittade på fyra minuters hångel. Men det var en väldigt lycklig stund. Dansen började nog halv två tror jag, och sen var det som en riktigt bra fest ska vara, musik, mycket dans och mycket sprit hela natten. Det finns två fantastiska bilder på mig, en där jag halsar skumpa klockan sex på morgonen, och en där jag sover på en bänk i brudklänning. Kunde inte ha önskat mig en bättre fest. Det enda som är tråkigt med allt det här att det tar slut. Jag skulle så gärna vilja göra det igen. Exakt likadant. För att verkligen kunna känna alla känslor ordentligt. Det var så många. Det här var den roligaste dagen i mitt liv. Vi kom hem klockan sju på morgonen. 

Tråkigt var också när folk gick hem, jag kan väl förstå att man kanske vill gå hem när klockan är halv fem, men det var som på möhippan, när folk går hem/somnar tar det slut. Och den här dagen ville jag aldrig skulle ta slut. Men vi är väldigt glada för allt det fina. Och nu har jag ett dubbelnamn. Även om jag behållit mitt eget efternamn som det legala. Men det är så fint att tillhöra. 
BlogRankers.com