fredag 31 juli 2009

Bröllopet - del 3

Och sen var det middag. Jag tror att den var god, har för mig att jag tyckte det, men kunde inte äta så mycket, var alldeles för uppfylld av allt det fantastiska. Kunde inte dricka heller, ville inte bli full, vilket resulterade i att jag istället började bli väldigt trött vid tårtan. Men mina kära vänner Karin och Camilla tryckte i mig några glas skumpa och sen var jag där igen. Talen. Gode gud. Talen. Bara det var värt att gifta sig för. Så oerhört mycket kärlek på en och samma gång. För mycket att ta in faktiskt. Jag är väldigt glad över att de är filmade. När de hölls lyssnade jag intensivt och höll på att spricka av lycka. Vår familj och våra vänner är oslagbara. Men efteråt försvann de i fylla och allmänt lyckorus. Jag ska titta snart igen, och återuppleva den bästa dagen i mitt liv. 

Vi känner oss väldigt älskade och priviligierade att ha sådana vänner. 20 tal. 20 fantastiska tal. Och väldigt väldigt roliga. Det finns bilder när jag ligger tvärs över bordet och skrattar så att man ser alla mina plomber. Jag älskar de alla.
BlogRankers.com