lördag 15 augusti 2009

Trött, mest

Nej nu dör jag fan av tristess. Har haft en fantastisk dag på Tjörn med nästan hela släkten, familjen och framförallt morfar, hemma från England, kanske sista gången i livet. Det var väldigt fint att få träffa honom. Men nu är jag kungligt trött på att resa, längtar hem så mycket att jag till och med tackar nej till vin för andra dagen i rad, för jag vill bara vara hemma och ha tråkigt hemma istället. Tack nej till att hänga med syrran på stan, till att gå till WOW, till allt. Vill bli trött på att vara hemma. Vill bara vara med min man, enda dagen den här veckan han är ledig. Men, å andra sidan får vi en ny chans på fredag, så det blir nog fint med lite mer tålamod. Har försökt hitta andra tågbiljetter hem, men verkar som jag måste åka till Ullared imorgon för att döda lite mer tid.

På måndag är det jag som går ut och springer, och på tisdag, och onsdag...
Trött också på sommarfetma när höstbyxor snart kallar.
Trött på mig själv, lite lite grann
BlogRankers.com