onsdag 19 augusti 2009

Debaserpremiären

Det lata dagarna är långa. Och många. Jag blir rastlös men vill samtidigt bara vara ledig hela tiden. Gillar hemmafrulivet. Ganska mycket, men ok, de består mest av att tänka på allt jag har på att-göra-listan och att jag inte gör dem. Att jag borde träna nu när jag har tid men gör det inte. Och tankar på att jag kommer att ångra mig när de väl är över, att jag inte alls njuter så mycket som jag borde. Dåligt är det.

Men, jag ska få en Iphone på nya jobbet och det är lycka nog för mig. Och jag har klippt mig ganska kort, för att vara mig alltså. 15 cm bort bara och börjar faktiskt fundera på en riktig page.

Annars gör jag inte så mycket mer än städar och bakar. Och äter det jag har bakat. Och just det, snart träffar jag Maja på Debaser och det är fint. Debaserpremiär när sommaren är slut. Jojo.
BlogRankers.com