söndag 6 september 2009

Vad blir det för mat.

Nu har jag legat i sängen hela dagen med tung förkylning. Tror inte det är svininfluensa. Men irriterarande ändå. Är hungrig. Orkar inte köpa mat. Äter istället jordnötssmör. Dåligt.

Igår var det likadant även om vi orkade med en brunch på Kung Carl och att titta på West Wing hela kvällen. Nu är jag ju ensam och det är bara svettigt att ligga i sängen. Dessutom finns inte en chans att jag sjukskriver mig från nya jobbet imorgon. Inte andra veckan. Så det kommer bli en synnerligen tung och tråkig vecka framför mig. Tack och lov vet jag vad jag ska syssla med och jag önskar att jag orkar återhämta sig så pass mycket att jag orkar leda den planerade workshopen på tisdag. Ja ja.

Så vad händer nu, pizza eller Texas Long Horn? Pizza oändligt mycket billigare, men ligger längre bort. Jag får fundera en stund till.
BlogRankers.com