måndag 7 september 2009

Vill så mycket, får göra så lite

Men åh, jag orkar inte vara sjuk längre, jag har latent energiboost och så mycket jag vill göra men orkar ingenting. Orkar inte ens titta på TV och sticka lila kofta. Bara nyser. På jobbet händer spännande saker och jag sitter bara och feberfrossar, och mitt än så länge hemliga sidoprojekt har nu fått en väldigt väldigt spännande vändning och jag vill bara hoppa, skutta och ha hemliga möten och ja du vet.

Sen vill jag vara uppe till två varje natt så jag hinner vara med min man och titta på West Wing igen men somnar så snart jag lägger huvudet på kudden. Och det är så många jag vill träffa och hänga med, på lunch, på vin och på prommisar men vill inte smitta och orkar ändå inte. Och så vill jag faktiskt träna, längtar efter en kropps som är trött av annat än virus.

Nästa vecka, då jävlar. Nu, kanske sticka, kanske TV, kanske läsa och kanske hemliga mig lite.
BlogRankers.com