onsdag 2 december 2009

Varm i hjärtat

Min brist på blyghet gör att jag alldeles, genast, nu måste publicera en väldigt, väldigt fin kommentar jag fått i ett mail om bloggen. Jag blev så glad att jag dessutom blev alldeles röd i ansiktet. Så här fjäskar man allra bäst för mig:
Men framförallt så knockar du mig med din charm, ditt språk och ditt oändliga ”det”.

Ville bara säga det.

Och du som tyckte att jag skulle dumpa min man för det mindre kärleksfulla mottagandet förra söndagen: nej, det tänker jag inte göra. Han hade en dålig dag och betedde sig mindre önskvärt, men starkare än så är nog min kärlek. Han har kompenserat det. Och jag beter mig tyvärr inte alltid föredömligt. Säger de.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

:)

/C.

13:08  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com