lördag 6 november 2010

JAG ÄR INTE SJUK

Vad är det som göra att alla och envar måste påpeka för mig hur stor och tjock jag är. Att jag nästan ser ut att spricka är som helst. Är jag verkligen säker på att det bara är en? Varför kan inte folk hålla käften och låta mig vara gigantisk i fred? Eftersom jag troligtvis kommer att bli ännu mycket större de kommande 16 veckorna undrar jag bara hur det kommer att låta då?

För att inte tala om alla som tycker att jag borde vara sjukskriven. Det är typ alla utom min man och jag. Inklusive barnmorska, chefer och kollegor. Bara för att jag inte kan röra mig, har ett jävla humör och ser ut som en val betyder inte det att jag är sjuk. Inte.

2 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Oh shit jag kommer ihåg hur lack jag blev när alla skulle kommentera hur "tjock" jag var. Maj gadd! Leave me alone! Till slut fräste jag bara när nån sa nåt. Stå på dig. Du känner din kropp och vad du orkar. Go!

17:36  
Anonymous Bitter said...

Word! Jag tänker orka precis allt.

20:42  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com