onsdag 6 oktober 2010

Jag och maten

Jag kan inte påstå att jag äter föredömligt just nu. Inte alls, knappt en endaste grönsak till min bebis. Det beror på att allt som jag stoppar i munnen smakar döden, utom ostmackor, glass och mjölk. Just nu i alla fall. För två månader sedan var det godis, i mängder, nu kommer det inte i fråga. Oroar mig lite för glassen nu, den börjar också bli äcklig, så även mina egna kardemummabullar. Snart finns inget kvar att stoppa i munnen. Har dock börjat tänka en hel del på sura frukter. Hoppas det är nästa grej.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nåja, var glad så länge det inte är suddgummin som är älsklingsmaten. Så var det för min bästa kompis. Hon kunde gå in i affären och välja ut det suddgummi som verkade godast. Och då fanns det inte ens luktsuddisar på den tiden. Men hon har tre helt normala ungar i alla fall.

Meddelar tanten.

14:23  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com