måndag 11 oktober 2010

På sistone...




Den sista tiden har varit så himla skum. Jag har jobbat hemma mycket, försovit mig ännu mer, gått till jobbet när jag orkat och varit sjuk nästa allra mest. Det känns inte som jag jobbat på flera veckor fast jag så klart har det. När jag räknade ihop timmarna blev det bara 12 timmars total frånvaro. Jag jobbar tydligen på andra tiden än när andra gör det. Som till exempel hela fredagkvällen. Men det gör inget. Vardagen känns i alla fall lite upp och ner. Min kropp känns också upp och ner. Foglossning som tilltar, särskilt när jag försöker göra saker och röra på mig. Jag kräks hela kvällarna. Jag har ont i magen. Jag har varit väldigt förkyld. Jag har alltså inte känt mig särskilt hemma i min kropp. Jag hoppas det går över lite nu. Annars har jag lagt lite tid på att renovera vårt kök, ikväll ska vi försöka hinna sätta på fog på mosaiken och sätta upp lite nya köksluckor. Några fler köksluckor kommer med posten i slutet av veckan och nästa vecka kommer en tapet. Då har jag även hämtat hem slipmaskinen från landet så inte förrän dess kan jag ta mig an köksbänken. Men jag tycker nog att det blir fint. Det var väldigt rött innan. Nu är det väldigt turkost. Det är finare. Jag lägger upp tre mycket dåliga bilder på hur det såg ut innan.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

När jag hör om dina bekymmer med kroppen, så förstår jag inte att du lyckas sätta plattor och intressera dig för tapeter. Fast det kanske hjälper dig att hålla tillbaka litet av illamåendet!

Lycka till önskar tanten.

21:02  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com