torsdag 22 december 2011

#20 - Berätta om vad du önskar dig i julklapp

Egentligen bara en pojke som sover om nätterna. Och en hel kropp. Och fred på jorden.

Men om jag tänker lite mer materiellt har jag önskat mig porslin ur serien Swedish Grace. I grått och vitt. Jag har haft samma i tio år, och det är det absolut inget fel på. Men det är roligt att byta. Och variera.

En lång lista med böcker.

Jo just det, av min man önskade jag mig en glassmaskin. Det äts mycket glass här. Köpeglassen är oftast för söt. Jag längtar mycket efter att experimentera. Hoppas hoppas att det blir en maskin som faktiskt används. Jag är duktig på att använda mina maskiner. Det är bara fritösen som får stå. Det är för farligt tycker min man.

1 Comments:

Blogger motvalls said...

Åh, fick du en glassmaskin?! Du måste rapportera om användningen i så fall. Jag är så sjukt sugen...på glass å på att skaffa en egen maskin alltså.

14:23  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com