tisdag 19 februari 2019

Nya tag

Nä men jag vet inte om det här lediga livet passar mig så bra. Tillsammans med Cipramilen som jag började med för tre veckor samt dagar utan plan har mitt liv landat i ett evigt sovande. Och ätande. Fast mest sovande. Jag är så vansinnigt trött hela tiden, sover massor, förutom på nätterna då förstås. Jag tränar MINDRE än jag gjorde som heltidsanställd med 10 timmars pendling i veckan. När jag vaknade klockan 13 idag efter ännu en förmiddag i dvala fick jag NOG. Ikväll gör jag en noggrann plan som jag måste hålla för att se till att detta blir en lycklig och bra tid.

Efter dvalan cyklade jag till Kärrtorp och lämnade in min cykel på vårservice, rensade ut gammalt elskrot och hämtade barnen tidigt. Därefter har Gunnel och jag, aka the hoarder, städat hennes rum och kom ut med 6 stora påsar med skräp. Och nu gör jag plan.

Den ser ut så här:

Onsdag: Lämna barn, promenera i reservatet, styrketräna, hämta Gunsans pass, hämta ett paket, träffa min gamla ledningsgrupp i 6 timmar för gemensam feedback samt middag. LÄNGTAR.

Torsdag: Träna, promenera, måla garderobsdörrarna, plantera om fem växter. Ja, det blir lagom.

Fredag: Lämna barn, promenera, styrketräna, måla dörrarna igen, plantera om ytterligare fem växter. Hämta barn, laga middag. ha fredagsmys.

Varsågod för spännande information.
BlogRankers.com