torsdag 16 januari 2020

Dålig dag blir bra

Ibland när man har en riktigt dålig dag så kan den bli lite lite bättre när man läser en medarbetares blogg. Kommer inte länka pga obra ur vissa aspekter, men de som vet vet. Då kan man få läsa sånt här om sig själv, och sen blir livet lite ljusare igen. Det gjorde mig glad.


"En sak som är bra med att ha en chef istället för att vara en chef är att man bara tar sina issues och pratar av sig dom och så får chefen fixa och man själv kan fortsätta jobba med sitt. Nu råkar jag ju ha valt mitt jobb för att få jobba med just min chef (jo, Jenny, så är det) för att hon har varit en person jag har respekterat och sett upp till länge och jag har i många år tänkt att jag har velat ha henne som chef. "


Sen kanske jag fick en väldigt svår grej att hantera men allt går ju med smicker, som man brukar säga.
BlogRankers.com