torsdag 6 oktober 2005

Fortsatt love

Fick bara nog igår på jobbet och bestämde mig för att ta semester resten av dagen. Så skönt, solen sken så jag hookade upp med H i Kungsan och satt på Piccolinos uteservering och drack öl. 5 oktober!!! Mer av det sköna livet. Drog sedan hem och sov i fyra timmar och försökte lite pliktskyldigt renovera lite men kunde verkligen inte bry mig särskilt mycket utan gjorde istället scones och varm choklad till middag . Kanske det godaste som finns i hela världen. Sms:ade S och fick lovely svar, och fick även ett längtansfyllt sms mitt i natten. Och idag när jag loggade in såg jag att han hade mailat mig under eftermiddagen igår också. Clearly, we're on to something...
Antingen har han blivit mer kär i mig, eller förstått att han måste höra av sig för att jag inte tror att han tycker om mig annars. Förra veckan hördes vi ju inte alls. Jag är lycklig lycklig och längtar så till söndag. Jag har en pojkvän. Vi träffas visserligen aldrig, men det är ju sekundärt.
BlogRankers.com