onsdag 1 februari 2006

en väldigt lugn vecka, hittills

Den här veckan har börjat lugnt, jag har varit hemma hos mig varje dag, förutom N’s 30-årsfest i måndags, men då var jag hemma halv nio och somnade bara några minuter senare. Har tagit Loverboypaus, misstänker att han vill att vi ska ses idag, men ska försöka stå emot. Jag måste i vilket fall som helst hem ikväll för nya kläder eftersom jag ska på intervju imorgon. C kom över till mig igår och kollade på TV, hon däckade sedan i min soffa under en filt, och jag i sängen. Jag funderar fortfarande en hel del, men blir samtidigt lite trött på det, och känner emellanåt att jag bara borde följa med och se vad som händer mig. Festen på fredag bli i alla fall med samtliga vänner, även de jag hade tänkt att uninvite men det blir också sista gången jag tar mig för något för de flesta av dem. Tänker inte heller laga stora mängder mat som jag brukar utan bara göra pizza och tårta. Längtar intensivt till NY och till våren och funderar till och med på att häva mitt shoppingförbud för ett par nya svarta stövlar. De jag har har verkligen sett bättre dagar. Måste bara trolla fram 1500 spänn först, och risken finns ju att de kommer att tas från NY-budgeten. Eller jobba 10 timmar övertid. Synd bara att det är väldigt lugnt på jobbet nu. Loverboy tycker att jag är strålande vacker idag, underbart underbart.
BlogRankers.com