onsdag 25 januari 2006

Jeansonsdag

När klockan blev fem lurades (!?) jag med till Riche med jobbet och Loverboy följde också med. Hade ju planerat att gå hem och sova/sura/bada/tycka synd om mig själv samt grubbla lite, men tänkte att ett glas vin kanske hade varit kul. Det blev några fler och jag hade jättekul, fick dessutom Toast Skagen på Teatergrillen och det gör mig alltid lycklig. Tyvärr hann jag dricka allt vin innan jag fick någon mat så jag blev lite för dragen för en tisdagkväll. Vi var i alla fall hemma vid elva, hade ju tänkt sova hemma, men orkade inte ta mig dit och jag fick ju väldigt fin och trevlig överraskning när vi kom hem i form av sex, tro det eller ej, så jag kan inte klaga nu heller. Det känns som om varje gång jag funderar över något, och mår dåligt över det, kommer en förändring precis före jag tror att jag inte kan ta mer. Så nu är det tillfälligtvis bra men vill ju gärna se att det händer igen innan jag ropar hej, osv.

Tog en liten löneshoppingsrunda på stan och gladdes åt 70% rean på Natalie Shuterman, så jag fick nya fina jeans, som i och för sig var en halv meter för långa, men ändå. Träffade Loverboy på Norrmalmstorg och han var bubblig, glad, pratade utlandsresor och upptäckter vi ska göra och hånglade upp mig i hissen. Very nice. Förresten poängterade han igår hur spännande och viktiga våra hissmöten är. Hmm, minns inte i vilket sammanhang. Fick Maxburgare till lunch.

2 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Lovely!

00:25  
Anonymous Anonym said...

Jo, för tusan ropa "hej". För imorgon kommer i alla fall nya utmaningar. Det blir alldrig så "perfekt" så att vi kan ropa "hej" en gång för alla. Däremot ropa "hej" så där för dagen funkar ju.

21:57  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com