tisdag 10 januari 2006

Och dagarna går...

Måndagen avklarad inklusive klippning och färgning. Det blev OK, men hade hoppats på bättre resultat faktiskt. Jag bad om en ganska mycket kortare klippning men håret är fortfarande långt men bara lite svårare att fixa till och färgen är bra, förutom att halva pannan är färgade samt babyhåret i pannan så jag ser ut som om jag gjort det själv. Hoppas det värsta går bort snart. Loverboy tyckte att det vara skitsnyggt i alla fall.

Har även klarat av tandläkaren och är nu snart stolt ägare till en bettskena. Sexy me.

Allt är egentligen frid och fröjd med Loverboy, jag önskar bara att han kunde älska mig lika mycket som jag honom. Det finns inget påtagligt att klaga på, problemet ligger nog hos mig eftersom jag är van vid att bli totalt avgudad, men hur vänjer man sig i sådana fall av med det. Jag vill ju på sätt och vis ha det så här eftersom jag behöver någon med så stark integritet som Loverboy har, och jag behöver få anstränga mig lite för kärlek för att inte ta den för given, så jag vet inte. Det är nog bra. Vill bara slippa vara orolig för framtiden, men det funkar ju inte om jag samtidigt inte vill vara för säker. Blä.

Exet har tagit kontakt och det är hjärtslitande. Måste suga lite på det innan jag bloggar, och fundera på hur mycket av honom jag kan lämna ut.
BlogRankers.com