fredag 30 december 2005

fredagsvin

Det är sjukt lugnt på jobbet, alla sitter och bloggsurfar och skickar skitmail sinsemellan. Inget händer så kl 3 blir det istället fredags/nyårs/uttråkningsvin här. Det är om sju minuter. Sen drar jag och Loverboy till Dalarna med hans polare och har det förhoppningsvis jätteskönt ända fram till tisdag då jag är tillbaka i den uppkopplade världen.

Till min STORA lycka hittade jag ett par vintagegucce skor med tillhörande kuvertväska som passar helt perfekt till min Audrey-inspirerade nyårsklänning. Jag blev så lycklig att jag nästan DOG. De är fantastiska och gjorde att jag inte kommer att kunna köpa några nya linser den här månaden, men wtf. Jag är kär.

LOVE.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

gott nytt år. vårda din relation o dig själv - fortsätt med goda maten o skippa alkoholen, njut av din balanserade sinnestämning o kör hårt 2006. kram

19:11  
Blogger Bitter said...

Tack snälla. Och detsamma förstås. Jag hoppas mycket på att alla är snällare mot sig själva 2006. Jag ska försöka ordentligt. Kramar

16:15  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com