torsdag 22 december 2005

Nicely

Det rullar på, det går bra och jag känner mig lugn och inte orolig. Men jag vore inte Bitter och Cynisk om jag inte klagade lite också. Så det kommer snart. Men först:

Tisdag kväll - very nice. Middag på Mellis. Vi hade det jättebra och när jag kom hem låg ett berg med julklappar från honom som vi sparar till efter jul (jag har inte hunnit köpa ännu). Please help me - vad köper man till en ny pojkvän???

Onsdag kväll - jobbmiddagen på Sturehof med alla respektive. Alla blev faktiskt ganska förvånade och tyckte att det var otroligt att vi varit ihop i 4 månader och ingen märkt något. Det var också trevligt.

Men, please, where is the sex?? Jag känner ju till hans issues (som är hans privata, så jag behåller dem för mig själv), och jag förstår honom, men i början var det betydligt mer action. Det känns mycket märkligt att lägga sig bredvid varandra, säga god natt, och sen har han somnat, ögonblickligen. Varje gång senaste veckorna. Man ska ju inte pressa, men tror att det är dags för ett litet samtal någon gång efter jul.

I morse väckte han mig och sa - jag älskar dig väldigt mycket. Nicely.
BlogRankers.com