måndag 19 december 2005

Part II

Nåväl. Runt elva lämnade alla julfesten, de flesta gick hem, men ganska många följde med till Bistro Jarl. På vägen berättade jag för Loverboy att jag hade berättat för chefen. Jeeeesus, han blev rätt arg. I nåt jävla gatuhörn står vi och argumenterar, jag minns inte vad vi sa, men han ville nog ha blivit förvarnad innan och tyckte att vi hade kommit överens om det. Men till slut tröttnar jag på det hela och säger - antingen går jag hem eller så fortsätter vi festen därinne, jag orkar inte detta. Han tyckte fest vara en bättre idé och sen var allt detta som bortblåst. Timmarna på BJ är lite suddiga och inte så mycket viktigt hände mer än att min kollega P, som är en väldigt vacker man, försökte kyssa mig. Blev väldigt förvånad, och skitskraj att loverboy hade sett det, men tack och lov inte. Pratade med en miljon människor och försökte dessutom överrösta musiken, så jag tappade min röst. Jag tror jag hade rätt kul. Någon gång mitt i natten ramlade vi hem, via korvkillen, i en taxi. Var tvungen att skriva på Loverboys slip i taxin, hans fingrar fungerade inte. Konklusionen av kvällen, på kärleksfronten, kändes ändå helt OK.
BlogRankers.com