onsdag 14 december 2005

Helvetet bröt loss och jag gömde mig under en sten

Gårdagen var från helvetet. Darlingen ville inte hänga med mig pga magont och så jag gick hem och tog hand om min förkylning istället och ringer honom vid åtta för att kolla hur det är med honom. Och han mår så bra så, det onda hade gått över och han hade då gått hem och sovit en stund istället. Det gjorde mig så himla besviken, att han inte då tyckte att vore en god idé att umgås med mig. Efter vi lagt på bryter jag ihop, ännu en gång, och inser att jag tycker att det är fruktansvärt tröttsamt att gå igenom detta varje vecka. Orkar inte det hela tiden. Så sent omsider skickar jag följande sms:

"Hjärtat, jag känner mig lite ensam och ledsen idag, hade hoppats att vi kunde träffas, det känns som om vi inte hunnit ses. (ja, jag är tjejig)."

Och till svar får jag:

"Nej, du är inte tjejig, men en människa med mkt känslor och mkt kärlek. Kanske lite brudig... Puss älskling"

Vad faaaan tänker jag och känner att vi inte kommunicerar överhuvudtaget. Jag ville inte ha en analys av hur jag är utan en förklaring till varöfr vi inte ses, kanske lite kärlek och vad vet jag. Trodde att han skulle ringa i alla fall.
måste jobba lite, men fortsättning följer

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

He´s got to go. Verkligen alltså. Jobbigt att läsa om hur du nöjer dig med så lite. Det är inte en kärleksrelation ni har. Er relation består av en människa som utnyttjar en annan i rent egoistiska syften. Han trampar på dig varje dag, varje vecka, och det kommer han att göra så länge du tillåter det. Han måste bort.

13:32  
Anonymous Anonym said...

Håller med föregående talare. Det här håller inte. Du kommer inte orka med honom i längden. Gud vilken outhärdlig karl!

14:43  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com