torsdag 15 december 2005

ja ja

Förkylningen avtar i alla fall men är väl temporärt ersatt med en liten bakfylla. Ska upp och presentera en grej kl 10 och borde förbereda mig men har istället 36 minuter på mig att blogga istället. Har hittat ett nytt jobb som verkar riktigt kul, handlar bla om analys av Östeuropa ur mitt branschperspektiv. Har alltså ägnat en stund på morgonen med att uppdatera mitt CV. "I love the Baltics, eller nåt"

Drack en flaska Cava med M på Riche igår innan jag möter upp loverboy och vi drar till Lo Scudetto. Nice dinner, god mat, ganska äckligt vin och sen går vi hem. Vi har roligt, som vanligt, och jag vet att han älskar mig men mina egna tvivel börjar gro och jag inser att jag inte litar på honom och vet inte om jag ska slänga bort all den här tiden på någon som kanske inte menar så mycket allvar som jag. Tanken slog mig också att man faktiskt får vara annorlunda, och inte fungera likadant, men jag vet inte. Är det verkligen så?

Ska grubbla lite till, och ev jobba lite (!?), återkommer med mera funderingar sen.
BlogRankers.com