fredag 16 december 2005

Vin...

Träffade I på Metro igår och drack lite vin. Jag hade tidigare under dagen mailat henne bloggkommentarerna (dock ej själva bloggen). Hon hade ägnat hela eftermiddagen åt att finna min blogg men inte lyckats. Allt som står här känner hon till men det kan ändå vara skönt att ha förmånen att vara anonym. Tror jag.

Hon hade i alla fall också funderat en del på kommentarerna, och hennes första reaktion hade varit "vilken dålig vän jag är som inte har givit sådana här råd, utan snarare rådet att man vänjer sig". Så vi diskuterade hur undergiven jag egentligen är och kom fram till att det är alldeles för mycket. Intressant att se hur perspektiven kan förändras när någon utomstående tittar på problemen.

Vi kom inte så långt men kom fram till att jag ska pröva min nya strategi ett tag, och annars låta bli alltihop. Kommer ju att bli lätt... Tre timmar kvar till Riche.
BlogRankers.com